31 Ağustos 2014 Pazar

Şeftalili Kek

  Adana'da yazın pasta yapmak tam bir işkence.Fırın çalışmaya başladığı an mutfakta hayat resmen cehenneme dönüyor.Yine de dayanamayıp bu sıkıcı ve aşırı sıcak Pazar gününe bir kek yapayım dedim.Hazır evde şeftali varken hem de kocacığımın canı kek istemişken ikisini birleştirdim.Ortaya da böyle bir şey çıktı işte.Biz sevdik.Sonuçtan memnunuz.


30 Ağustos 2014 Cumartesi

Yemelik Hediyeler

  Kim sevmez ki hediyeleri.
  Yenilebilen hediyeleri çok seviyorum,yapıp hediye etmesini daha da çok seviyorum.

Minik tarçınlı kurabiyelerim

29 Ağustos 2014 Cuma

Çikolata Bombası

  Çikolata krizine birebir çözüm: Çikolatalı Bar
  Tek lokmayla bile krizi azaltmaya yetiyor.
  Yapımı kolay,yemesi ise mutluluk verici.



28 Ağustos 2014 Perşembe

Burada Dursunlar

 Hep minicik şeylerle uğraşacak değilim ya,birazcıkta şöyle gözümüz büyük büyük pastalar görsün.Gözümüz gönlümüz açılsın.Değil mi ama ?


En sevdiğim.Annelere sorsan "e bu bildiğimiz beze"der ama hiç değil en azından bana göre değil :) Yapması keyifli,karşısına geçip seyretmesi daha da bir keyifli Sevgili Pavlovacığım.

Cheesecakesiz mutfak mı olurmuş hiç.Karamellisi kokusundan yenmez.

Yayladaki ağacımızdan ellerimle topladığım Frank Üzümcüğüm.Bayılıyorum.Kullanmaya kıyamıyorum :)

Topların da renginden anlaşılacağı üzere henüz bu konuda amatörüm.Benim için zor mu? Tabiki de değil :)


Cupcake

  Cupcake şirinliği denen bir şey var,ortama en kolay uyum sağlayan yiyeceklerden birisi benim için.Nasıl süslersen süsle,mini minnacık al eline oyna.Sonra ver sevdiklerine yemeye kıyamasınlar :)







Şirin Kurabiyelerim

Bunlar benim ilk göz ağrılarım,ballılarım tatlılarım,şirinlerim,şekerlerim

Bu şirinler Manisa yolcusuydu mesela,Defne adında tombik yanaklı bi fındığa uçtular.

Nişanların vazgeçilmez unsuru artık kurabiyeler.Betül ve Ermanı sevindirdiler.

Bu mavişler dünyalar güzeli bir annenin onun kadar güzel maviş gözlü oğlu için yapıldı.

Benim için en özeli,çünkü bir tanecik kardeşim için yapıldı :)

Annesi "1 yaşına girdi erkek oldu artık benim oğlum" dedi :) Ona bıyıklar,papyonlar yaptık.Yakışıklı olsun diye :)

Doğum günlerini her zaman sevmişimdir.Canım arkadaşıma gitti bu şirineler.









Hello Happy Cookies

  Sevdiklerim yaptığım pastaların,kurabiyelerin,çöreklerin,böreklerin tadına baksınlar,sonra bana gülümseyip "Immm Övgü ama bu çok güzel olmuş :) " desinler,çok şey mi istiyorum?

  O yüzden daha çok insana yaptıklarımı tattırmak daha çok insana sunum yapmak istiyorum.

  Bu hayalimi gerçekleştirmek için de ufaktan başlamak istedim.

  Hayalim gerçek olsun,sevimli mi sevimli bir atölyem olsun,her gün yeni yeni insanlarla tanışayım,onların yüzünü tatlı tatlı gülümseteyim daha ne isterim ki :)

  Umarım günün birinde burada atölyemin fotoğraflarında yayınlarım.

  Sevgiler.