Bunlar benim ilk göz ağrılarım,ballılarım tatlılarım,şirinlerim,şekerlerim
 |
| Bu şirinler Manisa yolcusuydu mesela,Defne adında tombik yanaklı bi fındığa uçtular. |
 |
| Nişanların vazgeçilmez unsuru artık kurabiyeler.Betül ve Ermanı sevindirdiler. |
 |
| Bu mavişler dünyalar güzeli bir annenin onun kadar güzel maviş gözlü oğlu için yapıldı. |
 |
| Benim için en özeli,çünkü bir tanecik kardeşim için yapıldı :) |
 |
| Annesi "1 yaşına girdi erkek oldu artık benim oğlum" dedi :) Ona bıyıklar,papyonlar yaptık.Yakışıklı olsun diye :) |
 |
| Doğum günlerini her zaman sevmişimdir.Canım arkadaşıma gitti bu şirineler. |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder