28 Ağustos 2014 Perşembe

Şirin Kurabiyelerim

Bunlar benim ilk göz ağrılarım,ballılarım tatlılarım,şirinlerim,şekerlerim

Bu şirinler Manisa yolcusuydu mesela,Defne adında tombik yanaklı bi fındığa uçtular.

Nişanların vazgeçilmez unsuru artık kurabiyeler.Betül ve Ermanı sevindirdiler.

Bu mavişler dünyalar güzeli bir annenin onun kadar güzel maviş gözlü oğlu için yapıldı.

Benim için en özeli,çünkü bir tanecik kardeşim için yapıldı :)

Annesi "1 yaşına girdi erkek oldu artık benim oğlum" dedi :) Ona bıyıklar,papyonlar yaptık.Yakışıklı olsun diye :)

Doğum günlerini her zaman sevmişimdir.Canım arkadaşıma gitti bu şirineler.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder