![]() |
| En sevdiğim.Annelere sorsan "e bu bildiğimiz beze"der ama hiç değil en azından bana göre değil :) Yapması keyifli,karşısına geçip seyretmesi daha da bir keyifli Sevgili Pavlovacığım. |
![]() |
| Cheesecakesiz mutfak mı olurmuş hiç.Karamellisi kokusundan yenmez. |
![]() |
| Yayladaki ağacımızdan ellerimle topladığım Frank Üzümcüğüm.Bayılıyorum.Kullanmaya kıyamıyorum :) |
![]() |
| Topların da renginden anlaşılacağı üzere henüz bu konuda amatörüm.Benim için zor mu? Tabiki de değil :) |




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder