28 Ağustos 2014 Perşembe

Burada Dursunlar

 Hep minicik şeylerle uğraşacak değilim ya,birazcıkta şöyle gözümüz büyük büyük pastalar görsün.Gözümüz gönlümüz açılsın.Değil mi ama ?


En sevdiğim.Annelere sorsan "e bu bildiğimiz beze"der ama hiç değil en azından bana göre değil :) Yapması keyifli,karşısına geçip seyretmesi daha da bir keyifli Sevgili Pavlovacığım.

Cheesecakesiz mutfak mı olurmuş hiç.Karamellisi kokusundan yenmez.

Yayladaki ağacımızdan ellerimle topladığım Frank Üzümcüğüm.Bayılıyorum.Kullanmaya kıyamıyorum :)

Topların da renginden anlaşılacağı üzere henüz bu konuda amatörüm.Benim için zor mu? Tabiki de değil :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder