28 Ağustos 2014 Perşembe

Hello Happy Cookies

  Sevdiklerim yaptığım pastaların,kurabiyelerin,çöreklerin,böreklerin tadına baksınlar,sonra bana gülümseyip "Immm Övgü ama bu çok güzel olmuş :) " desinler,çok şey mi istiyorum?

  O yüzden daha çok insana yaptıklarımı tattırmak daha çok insana sunum yapmak istiyorum.

  Bu hayalimi gerçekleştirmek için de ufaktan başlamak istedim.

  Hayalim gerçek olsun,sevimli mi sevimli bir atölyem olsun,her gün yeni yeni insanlarla tanışayım,onların yüzünü tatlı tatlı gülümseteyim daha ne isterim ki :)

  Umarım günün birinde burada atölyemin fotoğraflarında yayınlarım.

  Sevgiler.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder