Adana'da yazın pasta yapmak tam bir işkence.Fırın çalışmaya başladığı an mutfakta hayat resmen cehenneme dönüyor.Yine de dayanamayıp bu sıkıcı ve aşırı sıcak Pazar gününe bir kek yapayım dedim.Hazır evde şeftali varken hem de kocacığımın canı kek istemişken ikisini birleştirdim.Ortaya da böyle bir şey çıktı işte.Biz sevdik.Sonuçtan memnunuz.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder